środa, 22 listopada 2017

#19 Update. It's me again!

Hi Everyone!

Nawet nie wiem od czego zacząć. Minął ponad rok od mojego ostatniego postu na tym blogu. Tyle sobie obiecywałam, że będę systematycznie pisać, że będzie super... 
Jak zwykle skończyło się tylko i wyłącznie na obietnicach! 

Może zacznę całkiem od początku?
Cześć, jestem Zuza. Aktualnie mam 22 lata. Nadal mieszkam małej miejscowości na Opolszczyźnie (Kędzierzyn-Koźle). Nadal studiuję turystykę i rekreację na Politechnice Opolskiej i nadal pracuję w kinie.
Można powiedzieć, że coś w moim życiu nadal jest takie samo, no nie do końca. 
Trochę czasu minęło więc w pierwszym powrotnym poście poruszę kilka kwestii, które się zmieniły i tematy postów które się pojawią. Postaram się dodawać dwa posty tygodniowo. Jeden będzie na pewno, a drugi zależy od pomysłu i czasu. 

Ok więc mała aktualizacja. 
Nadal studiuję turystykę, ale jestem już na magisterce w związku z tym planuję jeden post odnoście 3 lat tego kierunku, pracy licencjackiej, obrony. 
Erasmus. W związku z tym pojawi się kilka postów. Dlaczego? Aktualnie spędzam kolejne miesiące w Portugalii, tak że jest to mój drugi Erasmus. Tu pojawią się posty odnośnie samego programu, mojej decyzji i odczuć, porównania dwóch portugalskich miejscowości, możliwości, samego studiowania i wycieczek. 
Koncerty, Tego nie może zabraknąć na moim  blogu. Przybliżę wam kilka koncertów na których byłam. Taco Hemingway, happysad, Organek, Paweł Domagała.
Moje włosy. To też dość ciekawy temat, ponieważ  lubię eksperymentować z kolorami i w końcu znalazłam dobrą i zaufaną fryzjerkę.
Tatuaże. Pojawiły się nowe na moim ciele. Więc chyba warto o nich wspomnieć.
Oczywiście to co lubię się zmieniło dlatego też nie zapomnijmy o ulubieńcach. 
Nie zabraknie też testowania produktów. Będą takie które otrzymałam od różnych firm po przez udział w różnych akcjach czy ankietach, oraz takie które sama kupiłam, a są zdecydowanie warte polecenia. 
No tak nie zapomnijmy o temacie który jest stale obecny w moim życiu czyli odchudzania. Jakoś mi to nie wychodzi, ale nadal się staram.
Będzie też aktualizacja mojej kolekcji płyt i mojej toaletki bo w tych kwestiach zaszło kilka zmian. Sama chętnie porównam stare posty z nowymi. 
I oczywiście bieżące posty, jak zakupy, święta, prezenty, podróże i to co aktualnie się u mnie dzieje. 

Na koniec mam dla was moje aktualne zdjęcie i zapraszam na nowy post już w piątek. 


Zapraszam na mojego instagrama: Suzieee_xx
Snap: Suzieee_xx
Thank You. 
See You Soon!
Suzie xx


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz